Politica de returnare / anulare

NU POT CONSTITUI MOTIVE PENTRU ANULARE, urmatoarele cazuri:
▪ Comportamentul nedorit al unora dintre clientii prezenti in unitatea de cazare la un moment dat (zgomote in camera rezervata sau in spatiile comune ale
unitatii de cazare)
▪ Calitatea curateniei din camera, la momentul cazarii dar si pe parcursul sejurului (incercam permanent, cu ambitie si pasiune, sa oferim curatenie perfecta
in camerele pe care le administram. Cu toate acestea, eventualele elemente/aspecte ce au fost neglijate,nu pot constitui motive de anulare a rezervarii. Insa, ne
asumam responsabilitatea de a rezolva in cel mai scurt timp posibil si rezonabil orice situatie pe care ne-o aduceti la cunostinta.

  • rezervarile se pot anula gratuit cu 7 zile inainte de sosire. 
  • In cazul in care nu va prezentati in data rezervarii fara sa ne anuntati cu 7 zile inainte, valoarea sejurului NU va fi returnata
  • rezervarea camerelor in cadrul unitatii noastre de cazare se face cu plata integrala a sejurului, prin intermediul site-ului www.linvidia.ro
  • valoarea platita nu este returnabila in cazul anularii sau nesosirii, decat daca anularea se va face cu 7 zile inainte de data rezervata.
  • politica hotelului este de a NU returna contravaloarea cazarii in cazul plecarii inainte de termenul de rezervare, in cazul in care turistul isi micsoreaza perioada de sedere in complex in timpul sejurului, sau inainte, NU se va returna diferenta fata de sejurul achizitionat initial.
  • avansul pentru o rezervare sau plecarile in avans, nu vor fi considerate avans pentru alte rezervari.

IMPORTANT! In momentul in care ati efectuat plata in orice forma a serviciilor de cazare, se considera ca ati citit si sunteti de acord cu modalitatile de
plata, politica de anulare si regulamentul de functionare.